MEINE BESTELLUNG
Wie kann ich sehen, ob meine Bestellung bereits gesendet wurde?
Sie können dies mit dem sehen Track & Trace Code, den Sie in Ihrem Mailbox erhalten haben. Wenn hier angegeben ist, dass die Bestellung erhalten wurde, wird Ihr Paket bald geliefert.
NB! Die Daten von Track & Trace sind oft nur abends verfügbar.
Kann ich die Adresse meiner Bestellung trotzdem ändern?
Um eine schnelle Lieferung zu gewährleisten, schnappen wir uns normalerweise Ihr Paket innerhalb einer Stunde In. Wenn Sie innerhalb einer Stunde nach der Bestellung anrufen, können wir Ihre Adresse trotzdem anpassen. Wir können nicht garantieren, dass dies mit jeder Bestellung erfolgreich sein wird. Seien Sie also so schnell wie möglich da.
Wenn dies nicht der Fall ist, geben Sie uns die richtige Adresse über den Kundendienst und wir werden sicherstellen, dass Sie Ihr Paket bald zu Hause erhalten.
Wie storniere ich meine Bestellung?
Sie können sich an unseren Kundenservice wenden, um eine Bestellung zu stornieren. Bitte geben Sie Ihre Bestellnummer und den Grund für die Stornierung an.
Wenn Ihr Paket noch nicht Ist verpackt, wir können die Bestellung schnell stornieren. Wir nehmen Ihr Paket am selben Tag In, also schnell!
Wenn Ihr Paket Also ist verpackt, Sie können das Paket an uns zurückgeben. Nach Erhalt der Rückgabe senden wir Ihnen einen Gutschein oder erstatten das Geld.
Rückgabe und Austausch
Hoe retourneer ik een product?
Is je bestelling die je wilt retourneren binnen een periode van 14 dagen na levering?
Nee, dan kan het product niet meer geretourneerd worden.
Ja, Volg de onderstaande stappen:
- Neem contact op met de klantenservice via info@maximumlifestyle.nl.
- Vermeld altijd je bestelnummer, de reden van retour en om welk(e) product(en) het gaat.
- Verpak je bestelling goed, zodat deze in goede staat bij ons binnenkomt.
- Volg de instructies in de e-mail die je ontvangt over het terugsturen van het pakket.
Let op: Bewaar het verzendbewijs met de Track & Trace code goed.
Na ontvangst beoordelen wij je retour op de volgende punten:
- Het artikel moet volledig en in geval van voeding (supplementen) ongeopend zijn.
- Het artikel mag niet beschadigd of kapot zijn (in originele staat).
- Het product is voorzien van de fabrieksverpakking.
- Het product is niet gedragen en/of gewassen .
Indien je bestelling niet voldoet aan bovenstaande eisen, dan zullen wij contact met je opnemen voor een passende oplossing.
Als een pakket wordt teruggestuurd met ons antwoordnummer zonder eerst contact met ons op te nemen, dan wordt altijd een eigen bijdrage in rekening gebracht.
Hoe kan ik een product ruilen of terugsturen?
- Bij aankoop van een product is het mogelijk om de aankoop binnen 14 dagen te annuleren of te ruilen, op voorwaarde dat het product niet is geopend.
- De annuleringsperiode begint op de dag na ontvangst van het product. Tijdens deze periode moet de consument het product en de verpakking voorzichtig behandelen en alleen uitpakken of gebruiken om te beoordelen of ze het willen behouden. Als de consument besluit van dit recht gebruik te maken, moeten ze het product met alle accessoires en, indien mogelijk, in de originele staat en verpakking retourneren volgens de instructies van de verkoper.
- De consument moet de intentie om te annuleren binnen 14 dagen na ontvangst van het product aan de verkoper kenbaar maken.
- Het product moet binnen 14 dagen na deze kennisgeving worden teruggestuurd, en de consument moet bewijs van verzending kunnen leveren.
- De kosten voor het terug sturen is voor de rekening van de consument.
- Dit bedrag bedraagt €4,95.
VERZENDING
Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Bestellen bij Maximum Lifestyle is snel, eenvoudig en veilig. Elke bestelling op werkdagen voor 18.00 uur wordt dezelfde dag nog verwerkt.
Levertijd in werkdagen
Nederland
2-3 werkdagen
België
binnen 7 werkdagen
Duitsland
binnen 7 werkdagen
Overige
binnen 7 werkdagen
Mocht je niet thuis zijn op het moment van levering, dan zal de postbode een briefje achterlaten met de vervolgstappen. Het kan zijn dat het pakket bij de buren afgeleverd wordt of bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt.
Hoeveel verzendkosten betaal ik?
De verzendkosten verschillen per land en zijn boven een bepaald bedrag gratis.
In de onderstaande tabel vind je alle informatie hierover:
Nederland
Verzendkosten €6
Gratis boven €100
België, Duitsland en overige landen
Verzendkosten €13
Gratis boven €150
Is mijn bestelling al verzonden?
Dit kan je zien aan de hand van de Track & Trace code die je van de pakketdienst in je mailbox hebt gekregen. Als hier wordt vermeld dat de bestelling is ontvangen door de pakketdienst, zal je pakket spoedig afgeleverd worden.
Let op! De data van Track & Trace zijn vaak pas ‘s avonds beschikbaar.
ADRES
Scheepsbouwersweg 1H
1121 PC Landsmeer
info@maximumlifestyle.nl
OPENINGSTIJDEN
maandag t/m zaterdag: 10:00 – 16:00
zondag: Gesloten
Wil je langskomen of je bestelling ophalen?
Stuur ons dan even een mailtje op info@maximumlifestyle.nl