Retourneren

JE KUNT EEN ARTIKEL ALLEEN RETOURNEREN WANNEER:
  • Bij verzegelde producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne de verzegeling na de levering niet is verbroken.
  • Het product binnen de fabrieksgarantietermijn defect is gegaan, in een geval van fabrieksgarantie.
  • Bij kledingstukken moet het originele label nog aan het item bevestigd zijn.
GARANTIETERMIJNEN

Op elke aankoop heb je als consument recht op de wettelijke bepalingen omtrent garantie. De wettelijke garantie houdt in dat het product datgene is of moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten. Op fitnessapparatuur, blenders/elektronica heb je daarnaast twee jaar fabrieksgarantie. Deze fabrieksgarantie doet niks af aan de eerder wettelijke garantie.

ARTIKELEN DIE NIET RETOUR GEZONDEN KUNNEN WORDEN:

Producten die binnen de bedenktermijn kunnen bederven kunnen niet worden geretourneerd.

HOE GAAT DE RETOURPROCEDURE IN ZIJN WERK?

Pakketjes inleveren bij DHL locaties naar keuze.

1) Neem contact op met onze klantenservice.
2) Je ontvangt van ons een retourformulier per e-mail.
3) Vul het retourformulier zo compleet mogelijk in en voeg deze toe aan het pakket dat u wilt retourneren.
4) Voeg het product toe en noteer het antwoordnummer duidelijk op de doos.
5) Geef het pakket af bij een DHL punt.
6) Ontvang per afgifte een verzendbewijs, bewaar deze goed.

FINANCIËLE AFHANDELING VAN DE RETOURZENDING

Er wordt € 5,95,- gerekend als bijdrage in de verzendkosten van het retourneren. Dit wordt in mindering gebracht op het aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten.

RUILEN

Het omruilen van producten is niet mogelijk.

GEEN VERZENDKOSTEN

Voor onderstaande uitzonderingen hoef je geen verzendkosten te betalen:

  • Je hebt een verkeerd product ontvangen.
  • Het product is kapot geleverd.
  • Het product is over de houdbaarheidsdatum.